Департамент освіти Луцької міської ради

Початкова освіта

 

Відеоальманах "На допомогу вчителю початкових класів". І частина

https://youtu.be/M7xIKxTa_HA

 

 

    Формат змішаного навчання (blended) – це поєднання традиційної та онлайн освіти. Основна відмінність такої моделі навчання від звичайної полягає в активному використанні технологій самостійного здобуття нових знань.

     Роль учителя від звичайної відрізняється тим, що він працює з невеликими групами офлайн та он-лайн. Педагог стає фасилітатором навчального процесу, мета якого - активна взаємодія із здобувачами освіти, відстеження результатів навчання одночасно у різний спосіб.

Чек – лист організації змішаного навчання

  • Створити робочу групу;
  • обрати навчальну платформу та інтегрувати її;
  • забезпечити надійний доступ до інтернету;
  • внести зміни в навчальні плани;
  • створити контент навчання;
  • провести планове оновлення та оптимізацію процесу.

 

     Для забезпечення змішаного навчання у НВК №9 використовують платформи GOOGLE SUITE, ZOOM, MEET.

 

Модель змішаного навчання

(оптимізована для НВК №9)

I.

15 учнів 15 учнів

 

      Пропонується для викладання на уроках: «Я досліджую світ», «Літературне читання», «Основи здоров’я» , «Дизайн і технології», «Мистецтво».

II.

Опрацювання теоретичного

матеріалу самостійно

15 учнів           

1 тиждень ( 4 дні)

2 тиждень ( 4 дні)

Технологія перевернутого класу

Пропонується для викладання на уроках математики.

III.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 учнів 15 учнів

 

    Мовна змістова лінія реалізується через систему групового викладання (використовується об’єднання класу в групи) : для одного класу урок проводять одночасно двоє учителів (української та іноземної мови).

IV.

                                               

 

 

30 учнів

     Один день на тиждень учні працюють самостійно вдома, а вчителі через інформаційні платформи здійснюють перевірку знань кожного школяра.

     Для ефективного навчального процесу важливий правильний настрій вчителів. Згуртовані однією справою фахівці зможуть вільно організувати процес навчання в умовах пандемії.

 

Медіаграмотність як складова іміджу учителя початкових класів

    23.10.2020р. в режимі онлайн з педагогами початкових класів та вихователями ГПД проведено навчання опорної школи «Медіаграмотність як складова іміджу вчителя». 

    Як відомо, з 1 вересня 2018 року в Україні реалізуються вимоги нового Державного стандарту початкової освіти, що вперше містить змістову лінію медіаграмотності.  Тому завданням опорної школи стало мотивувати наших колег бачити, що світ змінився, став цифровим, а відтак, потрібно розвивати нові медіаосвітні компетентності.

    Теоретичний блок включав Концепцію впровадження медіаосвіти в Україні, яка була схвалена 21 квітня Президією Національної академії педагогічних наук України.

    Під час зустрічі були розкриті поняття  «медіаосвіта», «медіапедагоги», «медіакультура», «медіаобізнаність», «медіаграмотність», «медіакомпетентність».