Початкова освіта
Відеоальманах "На допомогу вчителю початкових класів". І частина
Формат змішаного навчання (blended) – це поєднання традиційної та онлайн освіти. Основна відмінність такої моделі навчання від звичайної полягає в активному використанні технологій самостійного здобуття нових знань.
Роль учителя від звичайної відрізняється тим, що він працює з невеликими групами офлайн та он-лайн. Педагог стає фасилітатором навчального процесу, мета якого - активна взаємодія із здобувачами освіти, відстеження результатів навчання одночасно у різний спосіб.
Чек – лист організації змішаного навчання
- Створити робочу групу;
- обрати навчальну платформу та інтегрувати її;
- забезпечити надійний доступ до інтернету;
- внести зміни в навчальні плани;
- створити контент навчання;
- провести планове оновлення та оптимізацію процесу.
Для забезпечення змішаного навчання у НВК №9 використовують платформи GOOGLE SUITE, ZOOM, MEET.
Модель змішаного навчання
(оптимізована для НВК №9)
I.
15 учнів | 15 учнів |
Пропонується для викладання на уроках: «Я досліджую світ», «Літературне читання», «Основи здоров’я» , «Дизайн і технології», «Мистецтво».
II.
Опрацювання теоретичного матеріалу самостійно |
15 учнів |
1 тиждень ( 4 дні)
2 тиждень ( 4 дні)
Технологія перевернутого класу
Пропонується для викладання на уроках математики.
III.
15 учнів | 15 учнів |
Мовна змістова лінія реалізується через систему групового викладання (використовується об’єднання класу в групи) : для одного класу урок проводять одночасно двоє учителів (української та іноземної мови).
IV.
30 учнів |
Один день на тиждень учні працюють самостійно вдома, а вчителі через інформаційні платформи здійснюють перевірку знань кожного школяра.
Для ефективного навчального процесу важливий правильний настрій вчителів. Згуртовані однією справою фахівці зможуть вільно організувати процес навчання в умовах пандемії.
Медіаграмотність як складова іміджу учителя початкових класів
23.10.2020р. в режимі онлайн з педагогами початкових класів та вихователями ГПД проведено навчання опорної школи «Медіаграмотність як складова іміджу вчителя».
Як відомо, з 1 вересня 2018 року в Україні реалізуються вимоги нового Державного стандарту початкової освіти, що вперше містить змістову лінію медіаграмотності. Тому завданням опорної школи стало мотивувати наших колег бачити, що світ змінився, став цифровим, а відтак, потрібно розвивати нові медіаосвітні компетентності.
Теоретичний блок включав Концепцію впровадження медіаосвіти в Україні, яка була схвалена 21 квітня Президією Національної академії педагогічних наук України.
Під час зустрічі були розкриті поняття «медіаосвіта», «медіапедагоги», «медіакультура», «медіаобізнаність», «медіаграмотність», «медіакомпетентність».