A A A K K K
людям з порушенням зору
Департамент освіти Луцької міської ради

Початкова освіта

Фото без опису

 

Відеоальманах "На допомогу вчителю початкових класів". І частина

https://youtu.be/M7xIKxTa_HA

 

 

Фото без опису    Формат змішаного навчання (blended) – це поєднання традиційної та онлайн освіти. Основна відмінність такої моделі навчання від звичайної полягає в активному використанні технологій самостійного здобуття нових знань.

     Роль учителя від звичайної відрізняється тим, що він працює з невеликими групами офлайн та он-лайн. Педагог стає фасилітатором навчального процесу, мета якого - активна взаємодія із здобувачами освіти, відстеження результатів навчання одночасно у різний спосіб.

Чек – лист організації змішаного навчання

  • Створити робочу групу;
  • обрати навчальну платформу та інтегрувати її;
  • забезпечити надійний доступ до інтернету;
  • внести зміни в навчальні плани;
  • створити контент навчання;
  • провести планове оновлення та оптимізацію процесу.

 

     Для забезпечення змішаного навчання у НВК №9 використовують платформи GOOGLE SUITE, ZOOM, MEET.

 

Модель змішаного навчання

(оптимізована для НВК №9)

I.

Фото без опису Фото без описуФото без опису

15 учнів 15 учнів

 

      Пропонується для викладання на уроках: «Я досліджую світ», «Літературне читання», «Основи здоров’я» , «Дизайн і технології», «Мистецтво».

II.

Фото без описуФото без описуФото без опису

Опрацювання теоретичного

матеріалу самостійно

15 учнів           

1 тиждень ( 4 дні)

2 тиждень ( 4 дні)

Фото без опису

Технологія перевернутого класу

Пропонується для викладання на уроках математики.

III.

Фото без описуФото без опису

 

 

 

 

 

 

 

 

Фото без описуФото без опису

 

 

 

 

 

 

 

15 учнів 15 учнів

 

    Мовна змістова лінія реалізується через систему групового викладання (використовується об’єднання класу в групи) : для одного класу урок проводять одночасно двоє учителів (української та іноземної мови).

IV.

Фото без опису                                                Фото без описуФото без опису

 

 

30 учнів

     Один день на тиждень учні працюють самостійно вдома, а вчителі через інформаційні платформи здійснюють перевірку знань кожного школяра.

     Для ефективного навчального процесу важливий правильний настрій вчителів. Згуртовані однією справою фахівці зможуть вільно організувати процес навчання в умовах пандемії.

 

Медіаграмотність як складова іміджу учителя початкових класів

    23.10.2020р. в режимі онлайн з педагогами початкових класів та вихователями ГПД проведено навчання опорної школи «Медіаграмотність як складова іміджу вчителя». 

    Як відомо, з 1 вересня 2018 року в Україні реалізуються вимоги нового Державного стандарту початкової освіти, що вперше містить змістову лінію медіаграмотності.  Тому завданням опорної школи стало мотивувати наших колег бачити, що світ змінився, став цифровим, а відтак, потрібно розвивати нові медіаосвітні компетентності.

    Теоретичний блок включав Концепцію впровадження медіаосвіти в Україні, яка була схвалена 21 квітня Президією Національної академії педагогічних наук України.

    Під час зустрічі були розкриті поняття  «медіаосвіта», «медіапедагоги», «медіакультура», «медіаобізнаність», «медіаграмотність», «медіакомпетентність».

Фото без опису

Фото без опису

Вхід для адміністратора