Департамент освіти Луцької міської ради

Іноземні мови

Презентація Методичне об'єднання вчителів іноземних мов

Презентація Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у 2020-2021 н.р.

Презентація Методичні рекомендації щодо викладання польської мови у 2020-2021 н.р.

Інноваційні методи навчання польської мови

      Згідно з планом роботи Центру професійного розвитку педагогічних працівників 10.03.2021 року на базі ЗЗСО  № 10 відбулося засідання опорної школи вчителів польської мови з теми «Розкриття резервних можливостей  і творчого потенціалу учнів  через інноваційні методи навчання польської мови» (керівник – Нечипорук Н.В., учитель польської мови ЗЗСО № 10). 

       Під  час проведення заходу педагоги дискутували з питання розвитку креативного мислення в умовах навчання онлайн та офлайн, ділилися власним досвідом, здобутим під час дистанційного навчання.

       Учитель польської  мови ЗЗСО № 10  Гула В.В., ознайомила з методичною темою «Rozwijanie kreatywności uczniów w erze cyfrowej», під час якої презентувала різноманітні безкоштовні мобільні додатки, що розвивають уяву учня, допомагають зробити дистанційне навчання цікавішим та ефективнішим. У мультимедійній презентації  були представлені зразки творчих робіт учнів, зокрема анімований фільм та комікс.

       У ході проведення заняття керівник опорної школи Нечипорук Н.В. поділилася практичним досвідом та продемонструвала учнівські мультимедійні проєкти, створені за допомогою сучасного мультиборду, розповіла про  заняття з учнями під час літньої школи польської мови та запропонувала ряд креативних ідей щодо використання їх під час освітнього процесу.

   

   

Як навчати школярів по-новому

       Відповідно до плану роботи Центру професійного розвитку педагогічних працівників 24 лютого 2021 року на базі ЗЗСО № 7 відбувся семінар-практикум учителів англійської мови, які викладають у школі І ступеня, з теми «Як навчати молодших школярів по-новому» («Learning Young Learners in a New Way»). Учасники семінару мали можливість ознайомитися із сучасними підходами до викладання англійської мови в початковій школі. Педагоги закладу поділилися власним досвідом щодо впровадження МАС в освітній процес. До уваги було представлено фрагменти  відеоуроків та проведено майстер-клас з використання сучасних технологій навчання.

Використання інноваційних методів та форм навчання

             у процесі вивчення  французької мови

     Згідно з планом роботи  Центру  ПРППП  23 лютого  2021 року на  базі ЗССО №2 на платформі ZOOM відбулося засідання клубу творчого вчителя французької мови з теми «Розвиток пізнавальної активності учнів засобами використання інноваційних методів та форм навчання».

       Наумчук І.В., керівник міського творчого клубу вчителів  французької мови, ознайомила колег з особливостями роботи з віртуальною дошкою Lino, яка може якісно покращити процес викладання та навчання, підвищити мотивацію до вивчення предмета в дітей, сприятиме творчій та пізнавальній активності усіх учасників освітнього процесу під час онлайн та офлайн навчання. Програма Google Forms сприяє якісному та швидкому плануванню, опитуванню, оцінюванню у процесі вивчення французької мови.

       Душак Т.В., вчитель французької мови ЗЗСО№ 2, поділилася практичним досвідом проєктної роботи, запропонувала власне бачення втілення проєктів для другої іноземної мови.

     Під час онлайн-сесії педагоги обговорили питання якісного проведення онлайн занять, вибору різноманітних завдань та інструментів цифрових платформ з метою покращення візуального сприйняття інформації та матеріалів.

     Учасники семінару отримали корисну та практичну інформацію для подальшої роботи у режимі змішаного навчання.

Zoom запрошує в літній онлайн табір

     11 лютого 2021 н.р., відповідно до плану роботи  Центру ПРППП відбулося  друге  засідання  авторської  школи з англійської  мови   під  керівництвом Трофимчук  Світлани  Вікторівни, вчителя вищої категорії, вчителя-методиста ЗЗСО №18.

    Захід  відбувся  на  платформі  ZOOM та був присвячений організації онлайн-таборів, які стають невід’ємною частиною організації дозвілля учнів в умовах поширення COVID-19.

     Під час онлайн-сесії учителям були представлені види діяльності, які сприятимуть якісному проведенню онлайн таборів. Учасники  дискутували про переваги та недоліки проведення онлайн таборів, вибирали різноманітні завдання та інструменти платформи ZOOM з метою покращення візуального сприйняття інформації та матеріалів. Трофимчук С.В. поділилася власним досвідом проведення онлайн-таборів для учнів 5 та 6 класів та презентувала створені нею методичні матеріали, які пройшли апробацію.

      Педагоги  брали  активну  участь у заході, надаючи коментарі,  та ставили запитання в чаті, а також у форматі «живого» обговорення.

Використання   інноваційних  технологій  на  уроках  польської  мови

        17  лютого  2021 року на  базі  ЗЗСО № 1 відбувся семінар –практикум  польської  мови  з теми «Використання інноваційних технологій на  уроках польської мови». Захід відбувався на платформі Zoom.

      У своєму виступі Трубнікова О.В., учитель  польської мови  ЗЗСО № 1, розповіла про актуальність теми та поняття інновації, пояснила особливості  педагогічних  інновацій, методичних інновацій. Цікавою для присутніх була інформація про інтерактивні  методи роботи, про метод гри і його потенціал в сучасному цифровому світі та про інформаційно-комунікаційні технології.

       Михалюк Н.М., учитель польської мови ЗЗСО № 1,  розповіла про освітні платформи  для вивчення польської мови та показала принцип їх роботи та можливості. Особливу увагу приділила платформам Learningapps та Worlwall.

        Під час проведення  майстер класу  О.В Трубнікова розповіла про платформи для створення квізів і турнірів –Quizizz та Kahoot.  Педагоги стали учасниками двох квізів на обох представлених платформах та могли порівняти потенційні можливості кожної з них.

      Консультант  ЦПРПП  О.П.Чухнова  розповіла про стан викладання польської мови у 2020-2021 н.р.

      По закінченні семінару вчителі польської мови обмінялися досвідом щодо використання освітніх платформ при вивченні польської мови та поділилися  враженнями від семінару.

Роль рухливих ігор на уроках німецької мови

      Відповідно до плану роботи ЦПРПП  15 лютого  2021 року  проведено засідання опорної школи з методики викладання німецької мови з теми «Роль рухливих ігор на уроках німецької мови» (керівник-Дорда О.В., вчитель німецької мови ЗЗСО №4).

       Керівник опорної  школи  зауважила, що готуючись до уроків, потрібно заздалегідь добирати необхідний дидактичний матеріал, продумувати послідовність ігрових дій, тривалість гри, обміркували як здійснити контроль, підбивати  підсумки  і оцінювати результати. Гру можна проводити на початку уроку, тоді вона активізує мислення учня, допомагає йому зосередитися і виділити основне.

     Консультант  ЦПРППП  Чухнова О.П. додала, що коли ж учні стомлені, їм доцільно запропонувати рухливу гру. Проте слід пам'ятати, що окремі ігри занадто збуджують емоції дітей, надовго відвертаючи їхню увагу від основної мети уроку. Тому ігри, пов'язані із сильними емоціями, слід проводити лише  на завершальному етапі  уроку.

      Під час засідання було розглянуто теоретичний матеріал, обговорено відео уривки  уроків  із  рухливими  вправами.  Вчителі  німецької  мови ЗЗСО м. Луцька, які були присутні, активно брали  участь в обговоренні теми та обмінювалися досвідом.

Використання текстів на уроках англійської мови

       Згідно з планом Центру професійного розвитку педагогічних працівників 10 лютого 2021 року на базі  ЗССО № 2  на платформі   ZOOM  відбулося  чергове третє заняття  міської  Школи молодого педагога  вчителів  англійської мови (керівник – Петрук С.П, учитель  англійської  мови ЗЗСО № 2) з теми «Використання текстів на уроках англійської мови». На початку дійства було проведено  міні- опитування  серед  присутніх на заході  щодо використання текстів  молодими  вчителями на уроках англійської мови для подальшого планування  роботи. Під час заняття учителі були ознайомлені з різними формами роботи з текстами на всіх етапах навчання. Молоді колеги  взяли участь у майстер-класі, також працювали у групах, трансформуючи і адаптуючи завдання до потреб учнів. Учасники Школи отримали корисну  практичну інформацію для подальшої роботи з текстами у режимі змішаного навчання.

Використання автентичних аудіо і відеоподкастів

на уроках німецької мови

       Відповідно до плану роботи  Центру професійного розвитку педагогічних працівників 09 лютого 2021 року на базі ЗЗСО № 5 відбувся міський семінар  вчителів німецької мови з теми «Використання автентичних аудіо і відео- подкастів на уроках німецької мови». Про актуальність теми семінару наголосила консультант  ЦПРПП  Чухнова О.П. Учителі німецької мови Власюк В.В., Марчук Л.П., Біщук Г.В.( ЗЗСО № 5) ознайомили учасників з терміном «подкаст» та практичне його використання у продемонстрували широкий набір Інтернет ресурсів з розподілом по рівнях. Було продемонстровано покрокове створення подкасту та  його використання у роботі з учнями.

      Організатори семінару впевнені, що створення учнями власних подкастів сприяє розвитку навичок говоріння, аудіювання, творчого мислення, є прекрасною мотивацією до навчання, а також ефективним інструментом в умовах дистанційного навчання. 

 

Впровадження  Лего-технологій  на уроках  німецької мови

 

      22 січня 2021 року відповідно до плану заходів Центру професійного розвитку педагогічних працівників з використанням платформи Zoom відбулося засідання творчої групи вчителів німецької  мови  міста (керівник- Грабовська І.В., вчитель німецької  мови ЗЗСО № 4). Учасники  ознайомилися з історією створення  конструктора Лего та впровадження Лего-технологій  на уроках  німецької  мови у початковій школі.

      Інноваційна технологія ЛЕГО – конструювання дає можливості викликати у дітей бажання самостійно мислити, формувати нестандартне, інженерне мислення, виховувати інтерес до точних наук, розвивати винахідницькі здібності, зацікавлювати дітей, викликати бажання пізнавати світ та робити відкриття.

     Упровадження інноваційної технології ЛЕГО – конструювання   дозволяє забезпечити всебічний (пізнавальний, креативний, комунікативно – мовленнєвий, фізичний)  розвиток особистості дитини як активного учасника  суспільного життя у майбутньому, де в основу взаємодії «дорослий – дитина»  покладено підхід «навчання через гру». Конструктор ЛЕГО було створено з глибокою вірою у потужну силу творчої гри як рушійної сили для розкриття внутрішнього потенціалу дитини. ЛЕГО дає можливість педагогові глибоко осягнути поняття «навчання через гру» і практично реалізувати цей підхід у роботі з дітьми .

      На засіданні було запропоновано практичні рекомендації щодо впровадження Лего-технологій на уроках німецької мови у початкових класах.

 

«Якщо план не працює,змініть його!»

     З  ініціативи   Центру професійного розвитку педагогічних працівників  21 січня  2021 відбулося  заняття для  вчителів англійської мови   студії рефлективного  навчання (керівник-Романюк Євгенія Валеріївна, вчитель вищої категорії, вчитель-методист ЗЗСО №18, тренер Британської Ради)  з теми «Якщо план не працює, змініть план!». Зустріч була проведена у форматі  онлайн-тренінгу. Метою заходу було залучити  вчителів до процесу осмислення та переосмислення власних відчуттів та дій, а також пошуку нових шляхів для розв’язання певних ситуацій,які виникають під час уроку.

     На занятті педагоги обговорили чинники, які можуть завадити проведенню навіть ретельно спланованому уроку,  та під час дискусії розробили корисні поради для колег, як діяти, якщо урок іде не за планом.  У ході підбиття підсумків, учителі зробили висновок, що вміння аналізувати та оцінювати власну діяльність – є важливим елементом для подальшого професійного самовдосконалення вчителя.

 

Комунікація та онлайн-викладання в умовах карантину

       Згідно із планом заходів Центру професійного розвитку педагогічних працівників в режимі онлайн конференції ZOOM відбулося заняття авторської школи вчителів німецької мови (керівник – Яковчук М.В., вчитель німецької мови ЗЗСО № 18) з теми «Комунікація та онлайн-викладання в умовах карантину». Учителі німецької мови поділилися своїм досвідом роботи під час дистанційного навчання, обговорили труднощі та проблеми, які виникали під час підготовки до онлайн-занять, зауважили на що треба звернути увагу і який навчальний матеріал потрібно використовувати для занять у дистанційному режимі. Було розглянуто функціонування безкоштовного сервісу для навчальних закладів  освіти  Google  Classroom,  за допомогою якого  педагоги  можуть швидко створювати й упорядковувати завдання, надавати результати перевірок і легко спілкуватися з учнями,  крім того вчителі ознайомилися із новими мобільними  додатками, їх використанням на уроках німецької мови.

Фестиваль польської культури «Різдвяна містерія»

     Із  01.11.20  по  01.12.20  проведено в  онлайн-форматі  фестиваль  польської  культури  «Різдвяна містерія»   за підтримки  Генерального консульства  Республіки  Польща у м. Луцьку  та  Волинського обласного відділення  Спілки  вчителів  полоністів  України  імені  Габріелі Запольської.

     180   школярів    ЗЗСО №№ 1, 3, 4, 7, 9, 10, 11, 13, 14,  15, 17, 19,  21, 23, 24, 25, 26, 27, 29, «Скарбниця мудрості»  презентували  літературно-музичні   композиції, мінівистави  польською  мовою  на  зимову  та  різдвяну  тематику. Учасники   фестивалю   продемонстрували   знання  польської  мови,   традиції  та  звичаї  польського народу. 

    Результати виступів  учнів  свідчать  про те, що  вчителі  польської мови проводять   належну  роботу з розвитку творчих та  інтелектуальних  здібностей  школярів.

     Переможцями фестивалю стали:

перше місце – учасники команди ЗЗСО № 27;

друге місце – учасники команд ЗЗСО №№ 7, 21;

третє місце – учасники команд ЗЗСО №№ 1, 9,24.

     Усі учасники заходу нагороджені дипломами, а переможці – подарунками.

 

Інноваційні методи та форми навчання французької мови

       23 листопада дистанційно відбулося заняття опорної школи вчителів французької мови (керівник – Лукащук Т.А., вчитель французької ЗЗСО № 18) з теми «Інноваційні методи та форми навчання французької мови».

       На занятті педагоги обговорили фундаментальні чинники у вивченні французької мови, новітні педагогічні технології, які сприяли б максимальній активізації та реалізації особистісно-інтелектуального потенціалу учня. Було розглянуто переваги та недоліки проблемного методу. Звернули особливу увагу на проєктну, ігрову та здоров’язберігаючу технології навчання.

     Під час заняття вчителі застосували різні мовленнєві форми і вправи для вирішення комунікативних ситуацій, які максимально повно та багатогранно відображають соціокультурний та соціолінгвістичний компоненти.

 

Формування ключових компетентностей учнів на

уроках англійської мови

     25 листопада на базі ЗЗСО № 12 (у форматі онлайн) було проведено міський семінар учителів англійської мови з теми «Основні аспекти формування ключових компетентностей учнів на уроках англійської мови в умовах школи сприяння здоров’ю». Захід відбувся на платформі ZOOM.

     Цікавою для учасників семінару була віртуальна екскурсія школою, яку презентували здобувачі освіти ЗЗСО № 12.

    Дубровська Л.І., вчитель англійської мови, висвітлила основні аспекти формування ключових компетентностей на уроках англійської мови та навела приклади практичних завдань із досвіду роботи вчителів школи. Презентована методична тема є актуальною в умовах переходу до НУШ, оскільки сприяє формуванню основних життєвих навичок учнів, таких як критичне і творче мислення, здатність працювати у команді, навчатися протягом усього життя і т д.

Учителі англійської мови: Богонко Н.В. та Павлюк І.С. – представили відеофрагменти своїх уроків у 7-Б та 5-А класах на тему «Health is Above Wealth», «How to live up to 100» з цікавими видами діяльності для розвитку основних життєвих компетентностей.

    Під час проведення майстерні з теми «Positive Attitude to the Healthy Lifestyle» (Формування позитивного ставлення до здорового способу життя) Тимчук І.С., вчитель англійської мови, запропонувала завдання для інтерактивного навчання, до виконання яких активно долучилися учасники семінару.

   Методист ММК Чухнова О.П. надала методичні рекомендації з формування ключових компетентностей в умовах дистанційного навчання.

 

Використання інтерактивних форм навчання в умовах

змішаного навчання

    23 листопада на базі  ЗССО № 2 на платформі ZOOM відбулося засідання клубу творчого вчителя французької мови з теми «Використання інтерактивних форм навчання в умовах змішаного навчання». Педагоги ознайомилися з положенням про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти та інформацію про змішане навчання. Голова методичного об’єднання вчителів французької мови міста Наумчук І.В. ознайомила вчителів з ефективними формами інтерактивної роботи на різних платформах, про організацію парної та групової роботи при синхронному режимі в ZOOM. Корисною та пізнавальною була інформація про роботу на онлайн дошках - Padlet та Jamboard, робота з якими може якісно покращити процес викладання та навчання французької мови. Вчитель французької мови ЗЗСО № 2 Душак Т.В. проінформувала про інтернет-ресурси TV5MONDE, iSLCOLLECTIVE, які є у вільному доступі та мають навчально – методичне забезпечення як для вчителів, так і для учнів.

    Під час онлайн сесії педагоги обговорили питання щодо можливості проведення онлайн занять, вибору різноманітних завдань та інструментів цифрових платформ з метою покращення візуального сприйняття інформації та матеріалів в процесі вивчення французької мови.

 

 

 

Навчання мови на прикладах реального життя онлайн

 

      19 листопада відбулось заняття опорної школи вчителів англійської мови (Керівник-Піменова Т.В., вчитель англійської мови ЗЗСО № 18). Заняття з теми «Навчання мови на прикладах реального життя онлайн» проводилось на платформі Zoom за участю вчителів шкіл ЗЗСО міста. Учасники розглянули шляхи подолання ізоляції класу від зовнішнього світу під час проведення уроків англійської мови і ознайомилися з сайтами, за допомогою яких учні зможуть спілкуватись з ровесниками з різних країн світу на уроках англійської мови. Разом з тим, під час заняття обговорювались найефективніші способи, за допомогою яких вчитель може «принести» реалії світу на уроки вивчення мови.

Керівник опорної школи Піменова Т.В., на прикладі літнього онлайн табору для учнів 3-х класів, показала учасникам опорної школи способи вивчення англійської мови за допомогою реалій справжнього життя. Під час онлайн табору діти не лише вивчали мову, але й активно досліджували світ навколо, набували умінь жити в гармонії з природою, працювали над виконанням цікавих проектів цілими родинами.

     Вивчення мови за допомогою реальних прикладів нашого життя є найкращим мотиватором для учнів, прикладом застосування мови і доказом того, що мова не є просто шкільним предметом, а необхідним зєднувальним елементом зі світом для сучасного життя і розвитку.

 

Дистанційне навчання в початковій школі

       21 жовтня на базі ЗЗСО№ 2 (у форматі онлайн) було проведено міський семінар учителів англійської школи з теми «Вивчення англійської мови в умовах дистанційного навчання в початковій школі».

       Захід відбувся на платформі ZOOM.

       Методист ММК Чухнова О.П. надала методичні поради, як проводити цікаво онлайн-уроки під час дистанційного навчання. Петрук С.П., вчитель англійської мови, ознайомила колег з особливостями роботи з учнями початкової школи на платформі ZOOM та з різноманіттям цифрових платформ, інструментів, які є у вільному доступі: онлайн-дошки Miro, Wordwall та сервіси для інтерактивних вправ LearningApps, Agenda, Liveworksheets. Рекомендовані платформи якісно змінюють процес викладання англійської мови та підвищують мотивацію до вивчення предмета у школярів.

       Учитель Юрчик О.В. презентувала власний доробок роботи з онлайн-підручником з учнями 2-го класу.

       Педагоги Опалко А.Р., Домальчук Л.А. представили відеофрагменти уроків з цікавими видами діяльності, які можна використовувати онлайн та офлайн.

       Учасники семінару отримали корисну та практичну інформацію для подальшої роботи у режимі змішаного навчання.

Інформаційні технології в процесі вивчення польської мови

       19 жовтня 2020 року відбулося онлайн заняття опорної школи вчителів польської мови на платформі Zoom з теми «Використання інформаційних та дистанційних технологій у вивченні польської мови. Обмін досвідом», яке було проведене керівником опорної школи, вчителем польської мови ЗЗСО № 10 Нечипорук Наталією Володимирівною. Педагоги обговорили особливості дистанційного навчання, проблеми та виклики, з якими їм довелося зіштовхнутися у процесі онлайн навчання та запропонували шляхи їх подолання.

       На практичному занятті з теми «Co motywuje uczniów do nauki? Czynniki wpływające na poprawę efektów kształcenia. Omówienie badania prof. Hattiego» («Що мотивує учнів до навчання? Чинники, які мають вплив на покращення результатів навчання. Дослідження професора Джона Хетті») провели мінідослідження, на основі власного досвіду розглянули, що саме впливає на результативність навчання учнів, що насправді є важливим, а що виконує другорядну роль. Прийшли до висновку, що стосунки вчитель-учень, фідбек, участь батьків в освітньому процесі є провідними. Частково розглянули концепцію формувального оцінювання. Крім того, з’ясували особливості роботи на платформі Zoom.

Обмінюємося досвідом на актуальні теми

     16 жовтня 2020 відбулося чергове заняття школи передового педагогічного досвіду «Професійна компетентність учителя англійської мови в сучасних умовах розвитку освіти», яка функціонує на базі ЗЗСО № 5 м. Луцька з 2015 року, керівник – Чубова Н.В., вчитель вищої категорії, вчитель-методист, тренер НУШ, тренер Британської Ради, тренер ВІППО.

      У ході заняття висвітлено проблему інклюзивної освіти, зокрема вивчення медичної та соціальної моделі інклюзії. Були розглянуті законодавчі документи України про інклюзивну освіту, а також використання медичних термінів та комунікативної коректності у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Слухачі школи обговорили загальні рекомендації Британської Ради щодо створення сприятливого навчального середовища та поділилися практичними порадами.

     На відміну від попередніх занять дана зустріч відбулася онлайн на платформі Zoom, але так само, як під час очних тренінгів, учасники мали можливість проаналізувати свій професійний досвід, підбити висновки та обговорити питання, які їх цікавлять.

 

 

 

Облаштування навчального простору як засіб підвищення

навчальної активності учнів

    12 жовтня на базі Луцької гімназії № 4 імені Модеста Левицького відбулися заняття міської опорної школи та творчої групи вчителів німецької мови. Керівники осередків – Дорда О. В. та Грабовська І.В.– обговорили питання облаштування освітнього простору як засобу підвищення навчальної активності учнів на засіданні опорної школи та переваги використання настільних ігор у навчальному процесі з учасниками заняття творчої групи.

     Усім було цікаво дізнатися, що однією зі складових нової школи є створення сучасного освітнього середовища, зокрема багатофункціональних гнучких просторів, що сприяють різним формам роботи та мотивують до навчання. Ось чому у класі слід виділити незмінні стаціонарні осередки, що становлять його основу – “каркас”. Як правило, це робоче місце вчителя, основна класна дошка, ємкості для зберігання навчальних матеріалів. Інші елементи облаштування класу можуть бути мобільними, забезпечувати гнучкість, можливість швидкої реорганізації. Насамперед йдеться про учнівські робочі місця. Причому в сучасній школі це не лише стандартні столи та стільці; учнівські меблі дуже різноманітні та дозволяють працювати всім класом, у групах чи поодинці, у різноманітних позах (сидячи, стоячи, навіть лежачи), спілкуватися, відпочивати.

      Безсумнівно, настільні ігри – це незамінний інтелектуальний помічник у навчальному процесі. Багато наукових досліджень довели, що вони допомагають розвивати логіку, увагу, память, уяву, вміння вести переговори, згуртовують дитячий колектив. Учасникам творчої групи було продемонстровано настільні ігри, які використовуються на уроках німецької мови Нової української школи.

 

Навчання  молодих  вчителів розпочато

     Розпочато  навчання у  Школі молодого педагога вчителів англійської  мови  ЗЗСО м.   Луцька. Захід відбувся дистанційно – на платформі ZOOM .

   Методист ММК управління освіти Чухнова О.П. презентувала роботу міського об'єднання вчителів іноземних мов  ЗЗСО  м. Луцька та ознайомила з  планом роботи Школи молодого педагога на  2020-2021 н.р.

   Керівник  Школи молодих педагогів  Петрук С.П. разом з молодими вчителями опрацювали методичні рекомендації МОН України  щодо викладання  іноземної мови  у 2020-2021 н. р.

    Молоді педагоги активно обговорювали актуальні питання з методики викладання предмета та алгоритм проведення наступних занять ШМП учителів англійської мови.

Організувати онлайн табір для учнів – можливо!

     08 жовтня 2020 н.р. проведено заняття авторської школи з англійської мови під керівництвом Трофимчук Світлани Вікторівни, вчителя вищої категорії, вчителя-методиста Луцької гімназії №18.

    Захід відбувся на платфомі ZOOM та був присвячений організації онлайн таборів, що стають невід’ємною частиною організації дозвілля учнів в умовах поширення COVID-19.

   Під час онлайн сесії учасниками були обговорені питання щодо можливості якісного проведення онлайн таборів, їхні переваги та недоліки, вибір різноманітних завдань та інструментів платформи ZOOM з метою покращення візуального сприйняття інформації та матеріалів. Трофимчук С.В. поділилася власним досвідом проведення онлайн таборів для учнів 5 та 6 класів та презентувала створені нею методичні матеріали, які пройшли апробацію.

    Учасники  заняття брали  активну участь,  коментуючи  та пишучи запитання в чаті, а також у форматі «живого» обговорення.