A A A K K K
людям з порушенням зору
Департамент освіти Луцької міської ради

Формуємо цифрову грамотність учителя

Дата: 05.11.2020 10:17
Кількість переглядів: 58

         Не відкриємо Америки, коли в котре наголоcимо, що шкільна природнича освіти працює на вимогу часу та запит соціуму. Основною парадигмою сучасної школи є   впровадженням в освітній процес  STEM– навчання, в основі якого лежить принцип  інтеграції природничих дисциплін, математики та технологій на основі цифрової грамотності.

         Час постійно змінюється і вносить свої корективи  в освітній процес. Зокрема на часі робота ЗЗСО в умовах адаптивного карантину. Наказ МОН України від 16.09. 2020 № 1115 «Деякі питання організації дистанційного навчання»  визначив основні аспекти  роботи закладів загальної середньої освіти у даний період.

           Запровадження технологій змішаного навчання, на нашу думку, є необхідним кроком щодо адаптації освітнього процесу до роботи в  умовах карантину, яке буде повністю базуватися на цифровій компетентності як учителя, так і учня.

        Завдання методичної служби сформувати цифрову грамотність усіх учасників освітнього процесу, що ми й робимо, працюючи дистанційно на різних платформах з педагогами, а через педагогів -  і з учнями.

         Значні напрацювання щодо форм і методів дієвого  дистанційного навчання використовують у своїй роботі учителі  предметів природничого циклу, математики та інформатики  Луцького ліцею №27. 29 жовтня на базі закладу проведено міський семінар-практикум керівників шкільних м/о міста учителів предметів природничого циклу, фізики, математики та інформатики, у ході якого педагоги закладу, демонструючи  власні напрацювання, навчаючи інших,  удосконалювали власну майстерність.



« повернутися

Вхід для адміністратора