Формуємо цифрову грамотність учителя
Не відкриємо Америки, коли в котре наголоcимо, що шкільна природнича освіти працює на вимогу часу та запит соціуму. Основною парадигмою сучасної школи є впровадженням в освітній процес STEM– навчання, в основі якого лежить принцип інтеграції природничих дисциплін, математики та технологій на основі цифрової грамотності.
Час постійно змінюється і вносить свої корективи в освітній процес. Зокрема на часі робота ЗЗСО в умовах адаптивного карантину. Наказ МОН України від 16.09. 2020 № 1115 «Деякі питання організації дистанційного навчання» визначив основні аспекти роботи закладів загальної середньої освіти у даний період.
Запровадження технологій змішаного навчання, на нашу думку, є необхідним кроком щодо адаптації освітнього процесу до роботи в умовах карантину, яке буде повністю базуватися на цифровій компетентності як учителя, так і учня.
Завдання методичної служби сформувати цифрову грамотність усіх учасників освітнього процесу, що ми й робимо, працюючи дистанційно на різних платформах з педагогами, а через педагогів - і з учнями.
Значні напрацювання щодо форм і методів дієвого дистанційного навчання використовують у своїй роботі учителі предметів природничого циклу, математики та інформатики Луцького ліцею №27. 29 жовтня на базі закладу проведено міський семінар-практикум керівників шкільних м/о міста учителів предметів природничого циклу, фізики, математики та інформатики, у ході якого педагоги закладу, демонструючи власні напрацювання, навчаючи інших, удосконалювали власну майстерність.