На шляху до розвитку творчої особистості
На початку своєї педагогічної діяльності
я припустився багатьох помилок,
які мені не хотілося б повторити.
Найскладнішою проблемою виявилася
для мене мотивації до навчання…
А.Дреєр
Для консультантів Центру професійного розвитку педагогічних працівників Луцької міської ради на часі розв'язання актуальних проблем щодо підвищення професійної майстерності педагогів міста в умовах організації дистанційного та змішаного навчання під час карантину. З цією метою проводяться заняття професійних спільнот, тренінги та конференції, надаються групові та індивідуальні консультації педагогам різних кваліфікаційних категорій, що проходять в офлайн- та онлайн-режимах.
28.02.2021 року в ЗЗСО № 24 проведено заняття партнер-клубу учителів географії «Шлях до успіху», де розглядалося питання "Мотивація навчальної діяльності – шлях до розвитку творчої особистості".
Лілія Демчук, керівник міського партнер-клубу учителів географії «Шлях до успіху», учитель ЗЗСО №24, розкриваючи згадану вище тему майстерно показала використання різних прийомів мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти на уроках географії.
Наталя Матвіюк, психолог ЗЗСО №24, розкрила питання мотивації освітньої діяльності як шляху до розвитку творчої особистості здобувачів освіти і педагогів та провела з учасниками заняття цікавий тренінг психологічного спрямування. На основі аналізу науково-педагогічної думки і власного досвіду консультантом ЦПРПП Лесею Сушик спільно із керівником клубу Лілією Демчук надано конкретні рекомендації щодо використання форм і методів мотивації навчальної діяльності учнів різної вікової категорії на всіх етапах і типах уроків.
Учасникам заняття запропоновані: зведена карта стану мотивації навчання учнів і процесу її формування (за А.К.Марковою), корисні поради щодо стимуляції навчання (за І.Підласим), а також проведено з ними педагогіко-психологічне діагностування.