A A A K K K
людям з порушенням зору
Департамент освіти Луцької міської ради

Формування природничої компетентності здобувачів освіти засобами біології

Дата: 10.11.2020 15:34
Кількість переглядів: 8

      Основні парадигми шкільної освіти закладені в нормативній базі МОН України. 30 вересня 2020 року уряд затвердив Державний стандарт базової середньої освіти, що є основою для реалізації Нової української школи у 5-9 класах. В основі Стандарту лежать інтеграційні процеси і чітко прослідковуються наступні орієнтири:

- здобувачі освіти формують власні компетентності, здобувають знання, розвивають уміння та навички;

- формуючи типовий навчальний план, учителі самі вибиратимуть варіативну частину та інтегровані курси;

- маючи академічну освіту, педагоги супроводитимуть освітній процес;

- школи будуть забезпечені підручниками посібниками, гаджетами;

- батьки стануть активними учасниками освітнього процесу, зможуть відстежувати навчання своїх дітей через електронні щоденники.

     Стандарт не містить поділ на предмети. Є лише освітні галузі, і серед них - природнича. Навчання поділяється на два періоди: адаптаційний (5-6 класи) та базовий – (7-9 класи.)

      Упровадженння стандарту направлено на формування компетентностей:

  • володіння державною мовою;

  • комунікативна (володіння ноземними мовами);

  • математична;

  • природнича;

  • екологічна;

  • інноваційна:

  • інформаційна ;

  • навчання впродовж життя;

  • громадська та соціальна ;

  • культурна:

  • підприємливість та фінансова грамотність.

     Унікальні можливості щодо формування компетентностей здобувачів освіти мають предмети природничого циклу, особливо біологія.

     06.11.2020 на базі ЗЗСО № 11 в онлайн - режимі відбулося заняття міського семінару – практикуму вчителів біології щодо формуванння пририодничо-екологічної кометннтності здобувачів освіти засобами біології (програма додається).



« повернутися

Вхід для адміністратора