Департамент освіти Луцької міської ради

На шляху до розвитку творчої особистості

На початку своєї педагогічної діяльності

                                                            я припустився багатьох помилок,

                                                            які мені не хотілося б повторити.

                                                            Найскладнішою проблемою виявилася

                                                            для мене мотивації до навчання…

                                                                                                            А.Дреєр

        Для консультантів Центру професійного розвитку педагогічних працівників Луцької міської ради на часі розв'язання актуальних проблем щодо підвищення професійної майстерності педагогів міста в умовах організації дистанційного та змішаного навчання під час карантину. З цією метою проводяться заняття професійних спільнот, тренінги та конференції,   надаються групові та індивідуальні консультації педагогам різних кваліфікаційних категорій, що  проходять в  офлайн- та онлайн-режимах.

        28.02.2021 року в ЗЗСО  № 24 проведено заняття партнер-клубу  учителів географії «Шлях до успіху», де розглядалося питання "Мотивація навчальної діяльності – шлях до розвитку творчої особистості".

       Лілія Демчук, керівник міського партнер-клубу учителів географії «Шлях до успіху», учитель ЗЗСО №24, розкриваючи згадану вище тему  майстерно показала використання різних прийомів мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти на уроках географії.

        Наталя Матвіюк,  психолог ЗЗСО №24,  розкрила питання мотивації освітньої діяльності як шляху до розвитку творчої особистості  здобувачів освіти і педагогів та  провела з учасниками заняття  цікавий тренінг психологічного спрямування. На основі аналізу науково-педагогічної думки і власного досвіду консультантом ЦПРПП Лесею Сушик  спільно із керівником клубу Лілією Демчук надано  конкретні рекомендації щодо використання форм і методів мотивації навчальної діяльності учнів різної вікової категорії на всіх етапах і типах уроків.

         Учасникам заняття  запропоновані: зведена карта стану мотивації навчання учнів і процесу її формування (за А.К.Марковою), корисні поради щодо стимуляції навчання (за І.Підласим), а також проведено з ними педагогіко-психологічне  діагностування.

 



« повернутися до списку новин