Управління освіти Луцької міської ради

Фахові конкурси

ПЕДАГОГ – професія далекої дії

Учитель – найвище звання, яке існує в суспільстві. Будь-яка професія передбачає постійну роботу над собою задля безпосереднього росту як фахівця. Професія педагога крім цього вимагає самовдосконалення особистості. При всьому розмаїтті технологій, засобів, прийомів особистість педагога була і залишається його головним інструментом. Сьогодення вимагає від кожного вчителя відповідальності, відмови від шаблонних форм і методів роботи, уміння творчо будувати освітній процес. Головне – учитель має бути творчою особистістю. І участь у конкурсі «Вчитель року - 2021» дає можливість, а точніше, шанс заявити про себе як про фахово компетентну, творчу особистість, яка сміливо й впевнено йде на професійний ринг.

І зональний (міський) тур конкурсу, який проводився з 09 листопада по 20 листопада 2020 року у номінаціях: «Математика», «Українська мова і література», «Керівник закладу освіти», «Трудове навчання» довів, що наші педагоги толерантні і розумні, творчі і винахідливі, організовані і комунікативні,  …  – одним словом, професіонали своєї справи.

На учасників конкурсу (а їх було 30) чекало чимало завдань та випробувань: написати  тестову роботу з фаху, методики викладання предмета, педагогіки та  психології; підготувати майстер-клас, а ще провести  дистанційний  урок. Для конкурсантів у номінації «Керівник закладу освіти», окрім тестування, необхідно було пройти випробування «Самоаналіз управлінської діяльності»  та «Управлінська задача».

Зауважимо, що цьогорічний  конкурс  відповідно до  рекомендацій МОЗ України  та Головного  санітарного лікаря України з питань протидії коронавірусу проводився в  дистанційному форматі.

  Але шлях до успіху – нелегкий, є на нім незмінно ті, хто йде попереду, та їх послідовники. Переможці  конкурсу – безумовні «зірки»! За підсумками роботи  журі переможцями зонального туру  конкурсу «Вчитель року -2021»  стали у відповідних номінаціях:

 

  • «Керівник закладу освіти» Дубина Олександр Дмитрович, директор ЗЗСО №9;
  • «Українська мова і література»: Ковальчук Ірина Володимирівна, вчитель української мови і літератури ЗЗСО № 21, та Костюк Ольга Іванівна, вчитель української мови і літератури ЗЗСО № 9;
  • «Математика»: Кінах Микола Віталійович, вчитель математики ЗЗСО № 18, та Оліда Ірина Ярославівна, вчитель математики ЗЗСО № 9;
  • «Трудове навчання»:  Мазур Тетяна Володимирівна, вчитель трудового навчання ЗЗСО №27, та Мельник Ірина Володимирівна, вчитель трудового навчання ЗЗСО №4.

 

Вітаємо наших колег з перемогою та зичимо успіхів у наступних турах конкурсу!

   Завершився конкурс "Учитель року-2021" у номінації "Математика" випробуванням "Дистанційний урок". До початку уроку журі вивчало технологічну карту. Дистанційний урок проводився для членів журі без залучення здобувачів освіти. Педагоги демонстрували фахові знання предмета, методичну компетентність, спрямованість дій на формування цілісності знань, організацію зворотнього зв'язку, доступність та якість дидактичного, ілюстративного, інструктивного матеріалу,  раціональність використання мультимедійних технологій. Найкращими виявилися дистанційні уроки      Оліди І.Я., ЗЗСО 9, Романюка В.О., ЗЗСО 4, Кирилюк О А., ЗЗСО 27, Кінаха М.В., ЗЗСО 18.

 

ПРАГНЕМО ДО ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ

      У другий день зонального туру конкурсу Учитель року 2021" в номінації "Математика" конкурсанти пройшли випробування "Майстер-клас". Учасники демонстрували методичну майстерність із реалізації власної педагогічної ідеї. Проведення майстер-класу відбувалося в режимі онлайн. Пріорітетом оцінювання були доцільність вибору методів і прийомів, майстерність та ефективність їх використання; обгрунтованість позиції та лаконічність відповідей під час співбесіди. Найвищі бали одержали такі педагоги: Кінах М.В., ЗЗСО №18; Кирилюк О.А., ЗЗСО №27, Оліда І.Я., ЗЗСО №9.

 

 

Конкурс «УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2021» стартував!

     Сьогодні, 09.11.2020 року, стартував зональний тур конкурсу «Вчитель року – 2021». Конкурсний марафон розпочався номінацією "Математика" на базі комунального закладу "Луцька гімназія №18 Луцької міської ради Волинської області (електронний контент). До участі допущено 12 педагогів. Директор гімназії №18 Скороход Сергій Андрійович привітав учасників конкурсу та побажав усім перемоги. Конкурс розпочався із випробування "Тестування", в якому учасники демонструють рівень знаннєвої складової професійної компетентності.

     Дане випробування включає комп'ютерне тестування (питання з предмета, педагогіки та психології)  та розв'язування задачі підвищеної складності.

 

 

 

 

«Учитель року - 2020» – конкурс творчих освітян

        Оновлення суспільства, модернізація освіти, а особливо сучасний учень вимагають яскравої творчої особистості вчителя, педагогічна діяльність якого має бути міцним засобом формування і всебічного розвитку особистості кожної дитини. Які ж вони – вчителі двадцять першого століття? Які вони – кращі вчителі міста Луцька? Хорошою нагодою поміркувати над цим є всеукраїнський конкурс «Учитель року - 2020», зональний тур якого стартував 11 листопада 2019 року. Ще в 1995 році започатковано це фахове змаганняв Україні, що стало щорічним конкурсом професійної майстерності педагогів у певній номінації.У цьому році свої професійні уміння, майстерність і творчі здобутки представлять на розгляд компетентного журі 33 педагоги  із шкіл міста у таких номінаціях: «Зарубіжна література», «Хімія», «Історія», «Образотворче мистецтво», «Початкова освіта». Найбільш чисельною виявилася  номінація «Початкова освіта» – 19 педагогів беруть участь у конкурсі. По троє, четверо і п’ятеро педагогів представили міськіметодичні об’єднання вчителів образотворчого мистецтва, хімії, історії відповідно, двоє педагогів стали учасниками  у номінації «Зарубіжна література».

       Випробування цьогорічного конкурсу (майстер-клас, презентація досвіду роботи, тестування, методичний експромт, методичний практикум, практична робота, хімічний експеримент) підтвердили думку про те, що замало бути обізнаним у нових ідеях, потрібно знати, де можна використати ці ідеї, уміти їх втілювати, а не лише захоплюватися. Зокрема, проведення майстер-класів продемонструє розуміння вчителями нових ідей, теорій, покаже відповідність вибраної ними теми вимогам шкільної програми і стане цікавим для журі та всіх учасників конкурсу.

     Найважливішою і завершальною складовою частиною професійних випробувань  стане конкурсний урок, адже, за В.Сухомлинським,  уроки –«дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його культури, ерудиції».

      Участь педагогів у конкурсі стане можливістю, шансом заявити про себе як про фахово компетентну і творчу особистість.